ویندوز فون 8 می تازد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1890
نویسنده : امیر رضا اکبری

 تصاویری از گوشی  های دارای ویندوز فون 8 در پرتال های خبری دنیا جدیدا انتشار یافته است  این سیستم عامل که بزودی از طریق  تعدادی از گوشی های هوشمند وارد بازار خواهد شد دارای ویژگی های برجسته ای است که به طور اجمالی برجسته ترین  آن را در این مقاله مرور می کنیم.  اخیرا اخباری مبنی بر پیوندهای استراتژیک بین نوکیا و مایکروسافت بعد سر کار آمدن مدیر عامل جدید نوکیا انتشار یافته است از نقاط جالب این پیوندهای استراتژیک بین این دو غول دنیای تکنولوژی به کارگیری نقشه نوکیا به جای بینگ در ویندوز فون 8 است. با اینکه نقشه موبایل بینگ یکی از تولیدات خود شرکت مایکروسافت برای گوشی همراه ویندوز فون 7 بود اما قبول کرده است که نقشه نوکیا خیلی دقیق‌تر و پر جزئیات تر از نقشه بینگ برای کاربران خواهد بود و به همین خاطر بر روی تمامی دستگاه‌هایی که از ویندوز فون 8 استفاده می‌کنند از نقشه نوکیا استفاده خواهد شد. البته اگر گوشی انتخابی شما جزء تولیدات دیگر شرکت مطرح مانند HTC ، سامسونگ و Huawei باشد باز هم بر روی گوشی شما نقشه بینگ به صورت پیش فرض وجود نخواهد داشت و باید از این محصول نوکیا استفاده کنید .


عامل قابل توجه بعدی بکارگیری اینترنت اکسپلورر 10 به عنوان مرورگر وب در ویندوز فون 8 خودنمایی می کند. شاید به جز اینترنت اکسپلورر 10 هیچ انتظار دیگری نیز برای انتخاب به عنوان مرورگر پیش فرضWindows Phone 8 نمی‌رفت اما اگر شما هم دنبال کننده آخرین اخبار مرورگر وب گوشی های همراه می گردید حتماً چند روز پیش با خواندن اینکه اینترنت اکسپلورر 10 برای نمایش صفحات وب در اندازه صفحه نمایش گوشی موبایل شما راه کارهای جدیدی را انتخاب کرده است از این انتخاب ناراحت نشوید علاوه بر سازگاری کامل با Media Queries که اخیراً توسط w3 نیز برای طراحی نسخه موبایل سایت‌ها به طراحان وب پیشنهاد شده است این مرورگر توانایی تغییر اندازه هوشمند قسمت‌ها برای نمایش در بهترین حالت ممکن در صفحه نمایش گوشی شما را خواهد داشت.

در انتها باید به این نکته اشاره کرد که مایکروسافت خبر امکان استفاده از Microsoft Wallet را نیز در گوشی مجهز به این سیستم عامل داده است که با استفاده از تکنولوژی NFC که قبل از این نیز در Google Wallet نمونه ای از آن را دیده‌ایم امکان استفاده از گوشی همراه شما به عنوان یک کارت اعتباری برای انجام پرداخت‌ها را مقدور می‌کند که البته در ایران امکان استفاده از چنین  ابزاری هنوز فراهم نشده است.

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com